Sjungande lillasyster och annat skitsnack


Pic: Anna någon gång i Stockholm♥

La städandet av rummet på is och sitter nu och väntar på att Anna ska bli klar i duschen. Tråkigt? Inte det minsta. Hon sjunger nämligen så högt att förmodligen hela kvarteret hör. Hon sjunger en vers från en låt ungefär tusen gånger, sedan byter hon låt och därmed vers. Tror hon är inne på 7:e låten/versen just nu, Manboy är det för tillfället. Hur som helst så ska vi mysa framför tv:n sedan, göttmos.

Nu sjunger hon sin egna låt, dessutom klappar hon takten och stampar i golvet.
''Jag är en pizza, med rostad lök och skinka. Och vill du mig smaka, så måste du mig baka.''
Sjung det till melodin till ''Boom boom I want you in my room''-låten och ni förstår vad jag får lyssna på dag ut och dag in.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah idol nästa, oppaaaa!! Älskar dig så mycket!<3<3

2012-02-10 @ 20:24:18
URL: http://annaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0