Get that ouh




Kände för att vara en smula generös och knäppte dessa bilderna åt er. Snälla snälla jag. Är trött som en apa, men öööhh... ja, de ser ni ju själva.
Var alltså i Göteborg med Klanghen idag. Det var finfint, vi hann med att få ett x antal skrattanfall, stalka några snygga killar, fika och shoppa. Hur bra??? Dessutom sjöng vi för fulla muggar i bilen både dit och hem, fasen vad nice alltså. Hade förmodligen möglat bort om jag inte hade Amanda, tur att jag inte behöver det.
HUR SOM HELST GOTT FOLK, vi drog till Sara runt 7 tiden för att fira henne. Vi åt gott osv. Är nu hemkommen och hade tänkt ge er några bilder från kvällens gång. Jepp. Såååååå.... stay tuned, helt enkelt.

Glömde skriva vad jag fick med mig från Göteborg. Inte så mycket egentligen, 3 örhängen bara om jag minns rätt. Vilket jag förmodligen gör. Vill ni se dom? Hmmm. Det skulle ju innebära att jag fick lägga extra mycket tid innan det att jag kan krypa ner i min efterlängtade säng, men vad gör man inte för er lixom? Just det. Får väl visa då. Ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0