Drummer boy


ph: weheartit

Ang videon då, var ute när den publicerades så hann inte ge er så många kommentarer men nu så. Vettifan vad de är för bulle jag har på huvudet då det är Klangh som gjorde den när hon skulle måla på mig. Och jag svär...rätt mycket. Men fasen vad det sved och brände alltså! Ni som aldrig gjort det förstår nog inte hur ont det faktiskt gör haha. Men det är roligt på något sjukt sätt!

Sådärja, lite saker uppklarade. Jag och Klanghen kröp ner under täcket då vi frös som satan. Vi började kolla på film, men Klangh somnade efter ca två minuter. Jag var trött som satan och ville mer än gärna sova jag med, men då det hände för mycket spännande på filmen så kunde jag inte. Jepp. Ska städa mitt rum nu, det behövs om man säger så. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0