One of these days

Bloggen ser helt åt helvete ut just nu men om jag ska vara ärlig så orkar jag inte riktigt bry mig. Jag ska ta tag i den någon gång, bara inte idag. Inte i morgon heller och inte dagen efter det. Det är nämligen så att det händer för mycket i mitt liv just nu så jag lägger bloggen åt sidan ett tag. Inte för att det är den som stressar mig och får mig att känna mig som ett monster, men för att jag ska kunna få lite ledig tid att lägga på mig själv. Jag skulle kunna skriva lite här vad som händer i mitt huvud men jag tror jag låter bli. Kanske får ni veta någon gång, eller så låter vi det bara passera. Vi får se helt enkelt. Tills jag kommer tillbaka så får ni ha det så fint, äta mycket pepparkakor och dricka mycket te. Lova mig det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Neeeeeeeeeeeej blogga för fan

2012-12-05 @ 11:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0