Never put your happiness in someone else's hands

Hur har ni det i kylan? Själv är jag för trött för att kunna klaga faktiskt. Börjar känna igen personerna i min klass (kommer till och med ihåg en del namn nu) vilket gör det hela en aning mer på riktigt. Idag började allvaret på riktigt då vi fick våra datorer, taggar OCH vi körde igång med lektioner. Så himla hemskt (inte det med datorerna eller taggarna då, utan lektionerna). 
 
Annars då? Sitter för tillfället i sängen medans mina revben håller på att döda mig. Väntar på att mammas goda blåbärspaj ska bli klar så att jag kan mysa med en liten bit av den och det nyaste avsnittet av PLL resten av kvällen. Babblar på som vanligt här märker jag, hoppas i alla fall att era liv ser rätt okej ut trotts att skolan dragit igång. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0