I acted like it didn't bother me, but inside it's killing me


Ph: Hanna Marin, Pretty Little Liars
Godkväll mina kära och inte-så-kära vänner. Måste först och främst försvara mig med att jag försökt ge er en del mobilbloggar, men det har inte fungerat. Därför har det ekat rätt mycket på le blog. Hur som helst så ska alla mina vänner festa och ha kul idag medans jag ska gå promenader, kolla på filmer och mest av allt så ska jag pussa på Siri och Daisy. Jag är nämligen hundvakt både idag och i morgon och jag är så lycklig att mitt hjärta snart spricker av kärlek. Det var väl allt för tillfället. Hoppas ni alla har en skit rolig fredagskväll, ni får gärna dansa en del åt mig med. PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0