She's all you think about

Har haft världens längsta farväl av min lillasyster där ungefär 10000 kramar har växlats mellan oss och minst lika många "jag älskar dig". Vi ska bara vara ifrån varandra i tre dagar men ändå så värker mitt hjärta. Åh min älskade tjej, vet inte vad jag skulle gjort utan henne alltså.

Hur som helst, hade tänkt låta Justin sjunga för mig i några minuter nu innan John Blund kommer förbi. I morgon bär det alltså iväg. Ska bli så himla skönt att komma bort från allt. Jag tänker alltid klarare när jag är i Stockholm, så det ska bli skönt att få perspektiv på saker och ting.

Ska försöka mobilblogga så mycket som möjligt, men då blogg.se har en tendens att lagga när jag behöver sidan som mest, så vill jag inte lova någonting. Men om allt funkar som det ska så lär jag höra av mig rätt ofta.

Hörs i morgon bitti då mina kära läsare. Ta hand om er, puss!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0