Now you're just somebody that I used to know.


Igår ändrades planerna efter några telefonsamtal mellan mig och Alexander. Drog på mig varma kläder och gick ut för att möta upp honom och Cim. Vi kollade sedan lite på Annas match och sedan gick vi runt och pratade. Skrattade så tårarna rann och drog mig sedan hemåt. Mådde så dåligt att jag gick och la mig i sängen för att vila, vilket slutade med att jag somnade med kläderna och sminket på och vaknade inte förräns i morse. Tog mig en dusch, åt frukost och sedan åkte jag och mamma för att göra några ärenden.

Mår fortfarande inte helt hundra så ska lägga mig i sängen och kolla på Landet för längesedan 3: Lillefot och jakten på det försvunna vattnet. Haha vet inte hur många gånger jag sett sen då alla de filmerna var mina favoriter när jag var liten. Kunde kolla om och om igen utan att tröttna. Haha aja, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0