Kiss me slowly


Har haft en sån jäkla dålig dag och därför har jag inte uppdaterat. Har legat i sängen och surat med musik i öronen iprincip hela dagen, inte så skoj alltså. Har däremot ryckt upp mig nu mot kvällskvisten så nu är allt back 2 normal! :)

Började storstäda mitt rum förut, men slutade när jag kommit halvvägs. Därför ser det nu ut som fan rent ut sagt och jag har ingen energi alls för att kunna städa resten. Får helt enkelt ta tag i det i morgon.

Ligger hur som helst i sängen nu och kollar på Never say never. Får aldrig nog alltså! Är hur trött som helst så hade tänkt sova så fort filmen är slut.

Hoppas ni haft en fin dag i alla fall, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0