Karma's only a bitch if you are


''Never take life seriously. Nobody gets out anyway.''
Var på cirkus med småkusinerna + mamma och Anna igår. Blev som ett litet barn igen när jag kom in i tältet och kände lukten av sågspån och sockervadd. Sprang som en galning med Nicholas på magen och fick platser längst fram. Smälte lite när en Berner sprang runt med en get i koppel och när hästarna kom ut. Herre så fint. S och N dog nästan av skratt nät clownerna visade sig och sedan blev vi alla nerskvätta med vatten. En go kväll med andra ord.

Idag är det FREDAG. Jag har dock inga speciella planer utan hade tänkt stanna hemma och städa lite och försöka få pluggat lite. Känner mig en aning krasslig så det kanske är lika bra. Ska bädda ner mig i sängen nu och kolla på några avsnitt av Gossip Girl nu innan jag tar tag i mitt dammiga rum. Puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Snygggiiiiissss<3

2012-04-20 @ 19:47:56
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0