Don't let me fall

Har haft gäster. Kramats, skrattat och busat. Satt i sängen med småtjejerna och lät dom se på Justin Biebers musikvideor om och om igen. E fick lite smått bieberfever och jag blev stolt. ''Nu ska du hem och lyssna på Justin, va?'' sa jag innan dom åkte hem, ''ja'' svarade hon och jag log.

Annars då? Jag och ett x antal beliebers från Sverige, Danmark, Norge & Finland har suttit i 1½ timma och försökt trenda ''BELIEVE TOUR To SCANDINAVIA'' på twitter. Vi lyckades inte. Men vi är glada ändå. Jag skrev och retweetade så mycket att jag överskred gränsen och kan därför inte skicka mer tweets idag. Jag skapade ett nytt konto och fortsatte glatt där. Sådant man gör om man är en trogen Belieber och skulle göra vad som helst för att få se Justin. Jepp.

Hade tänkt krypa ner i sängen nu och kolla på NSN. Förtjänar änna det känner jag, har stressat runt som en jojjo hela dagen. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: det vet jag mycket väl om, puss på dig min fina vän <3<3

2012-04-09 @ 00:12:45
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0