You don't have to hide, you're free to fly




I morse såg jag OC boxen ligga på mitt skrivbord och kände kärlek i hela bröstet. Sådär lite fort innan jag skulle gå ner till korsningen fick jag för mig att kolla på de två sista skivorna med avsnitt som jag hade kvar innan allt var slut. Jag hade lixom förberett mig på att ha 8 avsnitt på mig att ta farväl av den absolut bästa serien genom tiderna. Det visade sig att det bara var extramaterial. Grät lite smått och gick sedan och snyftade och berättade om mitt krossade hjärta för Elin och Amanda hela vägen till skolan. Lite smått jobbigt, får väl ta och se om hela då.

Efter skolan tog jag och Hanna bussen till Trollhättan, fick med mig Sofis mode och min favoritmascara, vilket ni ser på de skeva bilderna där uppe. Ni ser även min kopp med varm choklad som jag för tillfället har bredvid mig och sitter och sörplar på lite smått. I morgon är jag även ledig från skolan av lite för privata skäl för att jag ska kunna ta upp de på min kära lilla blogg, så vi skippar det. Får mig i alla fall en extra liten sovmorgon trotts att det inte hjälper. Skulle helt ärligt hellre sitta i skolan än att genomgå morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0