Wake me up when september ends


Hittade ännu en bild på min dator på min andra hälft. Det gör ont. Vi tillbringade så mycket tid tillsammans, det fanns så många tillfällen då jag hade kunnat ta fina bilder på henne. Men det gjorde jag inte. Jag var ung och dum, förstod inte att jag skulle behöva några fina bilder senare i livet. Men jag förstår nu, och ångrar mig så mycket. Universums vackraste tjej, jag älskar dig så mycket.

Annars då? Försöker leva sådär lite smått fastän jag håller på att ramla över kanten. All min tid går till att försöka kravla mig upp från stupet jag hänger vid, har inte tid till någonting. Saknar fotbollen så jag blir tokig men har varken tid eller ork för att pallra mig till träningarna. Sitter hellre hemma och går igenom gamla saker och försöker hålla ihop mig själv. Saknar Stockholm så mycket att jag nästan spricker, men tiden går fort och snart sitter jag där staden där jag trivs bäst med alla ljud och rörelser runt mig. Åh vad jag längtar. Har för övrigt världens bästa och finaste syster, jag älskar dig Anna.

Mycket skitsnack som egentligen inte handlar om någonting. Om de inte kommer inlägg på några dagar så är de väl för att jag försöker få ordning på saker och ting. Allt är en enda röra för tillfället, som ni kanske redan märkt. I morgon kommer min säng så en liten del av mig mår nog bra ändå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0