Slutet gott allting gott men fortsättning följer


Smutsiga skor eftersom jag använde dom idag och inte hann ta kort på dom innan. Skopunkten

Nödvändigheter. Ögonbrynspenna, rouge & nagellack. H&M

Hårspray att ha i väskan, som stått på min inköpslista ett bra tag men har aldrig riktigt fått tummen ur. H&M

Ja, mina fina - mina plånbok är nu tom. Igår åkte nämligen jag, Hanna och Sara en sväng till Överby efter skolan eftersom jag skulle kolla på kläder. Q: Hittade jag några fina kläder? A: Ja. Q: Köpte jag några då? A: Nej.
Varför inte detta då? För att jag har så lätt att slänga pengar på småsaker och sedan när jag ska gå och kolla på kläder har jag inga pengar kvar. Fick däremot med mig två nödvändigheter som jag är glad över! Nämligen en halsduk och en mössa, visar de lite senare eftersom jag inte riktigt hade tid nu.

För övrigt så är mitt liv väldigt stressigt just nu, hinner inte riktigt med datorn då jag knappt hinner vara hemma. Nu ska jag hoppa in i duschen, kommer ett till inlägg senare i kväll. Puss på er mina fina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0