Life is too short to give a fuck.


Gammal bild som fyller utrymmet där det ska vara en bild, bäst så.

Viktiga saker jag hunnit med idag:
- Städa rummet (sådär lite fort och lätt som man gör när man har bråttom. lite som att sparka allt under sängen fast på ett finare sätt)
- Vara i Trollhättan på kalas
- Tillbringat kvällen med min fina bästavän

Älskade Madelene skickade med mig fjärde säsongen av OC hem, jag ville beté mig som en treåring och hoppa upp och ner av glädje, men jag är ju stor tjej nu, visst är jag? I stället stod jag i regnet och väntade på att mamma skulle komma, med säsongen hårt (men omsorgsfullt) tryckt mot kroppen under jackan. Så om någon undrade vad jag kommer ha för mig denna natt så har ni nu svaret. Som jag har längtat. Älskade, fina, underbara OC♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0