It's hard to fight these feelings when it feels so hard to breath


Hade nästan glömt bort hur galet gott det är med chokladbollar. Eller nej, stryk nästan. Jag HADE glömt bort hur gott det var. Tills jag bakade några igår, och fy vad farligt gott det är! Så gott att jag bakat idag med. För tillfället står dom i kylen, tänkte ha dom till pluggningen senare i kväll. Perfa.
Finns väl inte så mycket mer att säga. Känner mig gladare idag än igår. Anledningen till det är att jag har världens bästa mamma, världens bästa mentor och världens bästa vänner. Så fina allihop, men tanken har ju självklart slått mig - vad skulle hända med mig om någon av dom försvann ur mitt liv?
Går ur nian i sommar och kommer då inte ha världens bästa mentor längre, men som tur är kommer vi ändå hålla kontakten.
Jag älskar er allihopa över hela mitt hjärta, bara så ni vet det.

Annars då? Mina små smidiga texter har gått och blivit långa. Anledningen är väl för att jag tänker mycket mer nu för tiden, och för att det händer mer saker i mitt liv.
För övrigt hade jag lite tid över igår så jag satt och tidsinställde de sista utmaningarna, klockan 12:00 varje dag fram tills lördag (om jag minns rätt) kommer de dyka upp här på bloggen. Finfint!

Nu ska jag, mamma och Anna åka iväg och möta upp mormor. Har lite grejer att gå igenom, kommer bli jobbigt då sakerna kommer ge mig flashbacks och om jag känner mig själv rätt kommer en och annan tår rulla nedför min kind innan vi är klara.
Puss på er mina fina!


Kommentarer
Postat av: sara

älskar dig tjejen. du är en av dom bästa som finns!<3<3<3

2011-09-07 @ 17:12:07
URL: http://saraseliin.blogg.se/
Postat av: lollz

du vet att ja älskar dej mer! och om de händer ngt, tveka inte en sekund på att ringa mej, loooove! <3

2011-09-07 @ 19:16:09
Postat av: lollz

du vet att ja älskar dej mer! och om de händer ngt, tveka inte en sekund på att ringa mej, loooove! <3

2011-09-07 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0