I just wanna make you sweat


Behövde en dag då jag kunde gömma mig lite extra. Åkte därför bara upp till Trollhättan en snabbis och beställde säng, sedan åkte jag hem och planerade att sova bort hela dagen. I stället kom mormor och Sebastian hit med some good news, alldeles för bra egentligen då dom känner mig alltför väl. Sebastian var den som kläckte nyheten, jag var så glad att jag studsade upp och ner och inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. För där ute i den silvriga bilen som stod parkerad utanför vårt hus, där var det inte bara älskade Siri utan ett stort, svart och lurvigt djur. Tillbringade hela dagen uppe på Ström för att lära känna Daisy som hon heter. Var så skönt att få träffa min fina släkt igen också. Åh finfina söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0