Dear best friend: I honestly don't know what I would do without you


''And so you see, it's you and me. Together forever and never apart. Maybe in distance, but never in heart.''
Idag skymtade man sommar, genom all kyla och alla gråa moln så fanns det en sol som lös ner på oss trötta skolungdomar. Jag satt lutat mot musiksalsdörren invirad i min mysiga halsduk, solen sken och jag var omringad av glada människor. Så vädret kan man väl egentligen inte klaga på nu när solen gett oss alla några extra timmar solstrålar mot vår hud. Någon man däremot kan klaga på är mitt onda knä som skakar och värker om vartannat.
I skrivande stund sitter jag helt utmattad (eftersom jag nyss städat klart mitt rum), i min säng ligger Hanna och sover men jag funderar på att följa Alexanders råd och väcka henne. Om någon timma ska vi dra oss hem till henne där jag även kommer spendera natten. Finfint♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0