26 – Min sport

25 - Mina ambitioner hoppar jag över pga. några anledningar som inte är ett dugg intressanta.

Har glömt bort den här saken sådär lite smått men ska försöka få gjort hela grejen nu!
Min sport alltså. Jag lever fotboll, andas fotboll, tänker fotboll. Älskar att springa runt på planen med mina fina tjejer och känna lyckan spridas i hela kroppen. Ändå säger jag oftare att jag hatar fotboll än att jag älskar det. Varför det då? Jag är rätt virrig av mig är svaret på den frågan. Jag älskar fotboll med hela min kropp, min sjukdom har en slags hatkärlek till fotboll men det är en annan historia. Min hjärna är inte direkt heller förtjust i sporten, men mitt hjärta brukar vinna kampen. Så fotboll är min grej alltså!♥

Bild från arkivet som ni sett förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0