Men det är inte förrän solen gått ner som man har chansen att se kvällens skimmer







1) Hittade en enda bloggbar bild från igår, fantastisk! Klangh var taggad och hennes tunga var glad.
2) Jag och min (stirriga) kusin förut.
3) Chipshjärta
4) Försökte lägga upp mina godisar sådär fint. Gick sådär, haha.
5) Cider
6) Gjorde något knepigt med iPhonen under kvällens gång så på något knasigt sätt hade skalet satt sig över blixten så alla bilder jag tog är rosa. Haha!
Sov bort hela förmiddagen och hela eftermiddagen tillbringade jag med familjen/släkten i Trollhättan. Mycket mysigt. När vi kom hem senare på kvällen gick jag och Anna och mötte Madde, Lollo, Klara, Ina, Jonathan och Cim. Sedan dumpade vi tjejer killarna, så gick vi och träffade annat trevligt folk. När det sedan bara vart jag, Anna och Madde kvar så gick vi ner till korsningen och mötte en hel hög med galna killar. Blev en hel del skratt men vi allihop kände oss nog som en hög luffare till slut så vi tjejer gick därifrån. Jag och Anna sa senare hejdå till Madde och så gick vi in till oss. Satt och halvsåg på något dåligt tv-program i några minuter innan jag bestämde mig för att gå upp hit och fixa med bilderna från dagen. Ett inlägg efter och nu lockar sängen vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Klara

sv: haha ja, jag får väl ta och göra det ;D <3

2011-10-02 @ 12:33:02
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0