I väntan på besök från en viss John

Sov bort hela förmiddagen och fick sedan snabba mig för att hinna till samlingen klockan 2. 98:orna behövde spelare och jag hoppade in. Var inte alls taggad och förstod inte egentligen varför jag gett mig in på det då jag inte tränat på någon månad. Men jag hängde med rätt bra ändå och fasen vad kul de var! Alla spelade för varandra och vi vann med 5-0. Hur gött som helst. Mitt knä är inte helt okej, har haltat runt hela kvällen men jag överlever ju så jodå. Min fina mamma hade fixat god mat till oss när vi kom hem och sedan laddade vi upp med en Irene Huss film. Mysigt! Har släpat mig till sängen och ska alldeles strax sova för att slippa känna smärtan i knät. I brist på annat bjuder jag på en rosa bild från igår, kan inte bli bättre va? Godnatt på er goingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0