Crazy night med moppekillar



Alex, Mattias & en liten del av Mike

Min fina syster chillade och var allmänt söt


Mike

Philip, Alex & Jonte

Måns och jag (med Mattias alldeles för stora hjälm på huvudet)

En viss Sara hade visst vart redig och tagit några bilder från gårdagen trotts allt. Detta faktum insåg jag när jag låg i sängen igårkväll. Tur att hon håller koll på mig och gör saker som jag inte har ork till att göra, för nu har jag ju några bilder att visa er!

Har sovit oroligt hela natten och haft så sjuka drömmar så de inte är klokt. Är öm i hela kroppen men jag överlever allt ändå! Håller på att fixa mig, städa och dansa runt på samma gång (och mitt i allt sätter jag mig och skriver detta inlägget). Om nån timma kommer Sara och vi har lite planer inför dagen så de blir nog tvärnice!

Kommentarer
Postat av: Aleex :D

Ottroligt sötta bildder :DDD <3

2011-10-15 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0