Framtidsplaner


Hittade denna fina bilden på weheartit och dog en aning inuti. Såhär vill jag att min framtida lägenhet ska se ut. Vitmålat trägolv, vitt med svarta detaljer & det är så vackert när det gamla blandar sig med det nya. Åh wonderful ♥

Förutom att sitta och drömma mig bort framför inredning så har jag min knasiga syster i rummet. Sitter och sneglar mot hennes håll då och då och får mig ett gott skratt sådär i mellan åt. I ena stunden dansar hon runt till musiken som spelas och i andra provar hon min långklänning och provar olika sätt att bära den på. Hon är så vacker att jag får ont i magen alltså ♥


Kommentarer
Postat av: Aleex :D

E detta en rolig kommentar?<3

2011-11-27 @ 21:08:09
Postat av: Anna din kära syster

När du skriver att jag är vacker så är det ju för att jag är lik dig fattar du väl!

Älskar dig flera miljoner varv runt jorden och så mycket mer <3<3

2011-12-01 @ 15:40:53
URL: http://annaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0