För er som vill lära känna mig en aning bättre #1

Har du under det två senaste veckorna:
Druckit alkohol? Yes!
Saknat någon du inte borde sakna? Ja tyvärr
Hört någon snacka skit? Ja
Skolkat från skolan? Nej
Pratat med en riktigt bra vän i telefonen? Varje dag<3
Blivit irriterad på en person? Haha ja

Dig själv:
Trivs du med ditt utseénde? Tyvärr inte
Namn på din första kärlek? Andreas
Saknar du din första kärlek? Jo det gör jag allt, men som kompis haha. Andreas var brodern jag aldrig fick.
Varför/Varför inte? För att han var en av få som förstod mig. Vi sågs varje dag men nu ses vi nästan aldrig då han flyttat härifrån. Han är här ibland men vi har glidit ifrån varandra så vi ses sällan.
Om du har en pojkvän, hur länge har ni varit tillsammans? -
Hur oftas träffar ni? -
Hur ofta pratar ni med varandra i telefon? -
Vem av er tog första steget till eran försa kyss? -

Pengar:
Tjänar du egna pengar? När jag har ork till det, ja.
Hur mycket pengar i månaden går åt till kläder? Olika
Gillar du allt du köper? Nej haha, gillar de väl för tillfället men sedan när jag kommer hem känns det rätt onödigt.
Hur mycket pengar tror du att du har lagt ut på hårprodukter? Haha ingen aning, men skulle gissa på någonting mellan 1-och 2000.
Betalar du allt du köper? Nej, tack och lov.
Har du pengar på ditt konto nu? Japp!
Sparar du till något? Försöker men det går rätt segt asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0