Baby, You Light Upp My World Like Nobody Else


Gammal (2 år) men smoking hot bild på mig och min kära, haha åh<3

Ja okej, var trött på min design men ville egentligen inte byta då jag trivdes med enkelheten. Hittade tyvärr ingen lika simpel, stilren och enkel så fick ta en lite smågullig tills det att jag hittat någon som passar mer in på mig. Men jag hoppas ni står ut hehe.

Ibland krånglar blogg.se appen för mig, slängde alltså in ett inlägg igårkväll men såg nu att det aldrig kommit upp. Men ni står la ut med det också antar jag. Fick pallra mig till skolan i morse trotts att huvudvärken nästan dödade mig. Gick lite smått bättre när jag kommit till skolan så jag överlevde hela dagen i alla fall. Vart hemma runt 3, sov från de till klockan 6. Lyssnar på musik, käkar tabletter och ska snart slänga mig in i duschen för att bli lite frääässch. Haha åh är så oseriös men what to do? Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

sexigt! haha sjuan, fan vad söta vi var ;)<3

2011-11-26 @ 13:44:03
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0