2011-11-10


Har ingenting trevligare att visa er så det får bli en bild på mig och min kära kusin. Jag ser ut som en köttebulle men orkar inte riktigt bry mig om det för tillfället.

Trivs så jäkla bra på min prao så jag blir tokig. I morgon är sista dagen och jag kommer sakna allt som satan. Okej, inte allt. Inte att mocka eller bli biten i benen. Men förutom det så kommer jag sakna inprincip allt. Har lekt och myst med bebisgrisarna så ofta jag haft tid idag, dem är så söta så jag blir galen.

Slutade vid ca 14:30 idag och sen dess har jag bara degat framför Desperate Housewives. Ingen av er är väl förvånad antar jag. Har sån mensvärk så jag nästan dör också, men har ingen ork till att gå och ta mina tabletter så i stället har jag käkat glass och druckit varm choklad. Skulle verkligen behöva ge mig ut på en springtur för att bränna några tusen kalorier, men så var det ju dedär med orken. Nu lär jag väl starta ännu ett avsnitt av DH, annars blir de Glamourama. Har sån jävla beslutsångest nu för tiden så fort jag har tid över, vet lixom inte vilken av serierna jag ska välja. Klurigt alltså.

Har förresten en hel del annat att göra men har inte riktigt vågat erkänna de för mig själv. Mina läxböcker ligger på hög och har nästan börjat samla damm, har så sjukt mycket inlämningar att göra och så många prov att läsa till. Har ingen ork bara. Åhh.
Lateeerrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0