11/11-11

Att detta var sista dagen på praktiken känns så hemskt så att jag vill gråta en skvätt. Ville aldrig åka därifrån, gick runt och kramade de små grisarna och funderade ett slag på att ta med mig mina små favoriter hem. Men ska ju dit på fredag igen så det kändes inte som det var någon idé.

Om en halvtimma är det deadline för mig, då ska jag nämligen ha städat och fixat mig. Ska möta min kära Madelene borta vid övergångsstället (har en känsla av att vi lär mötas några hundra kilometer bort mot hennes håll, som vanligt), vi ska käka nudlar och tjöta tills det att vi ska bege oss hem till Sara. Det luktar fredagsmys i luften alltså.

I morgon ska jag fira Alla krossade hjärtans dag, ska dock göra det med en fin vän till mig så de kommer bli azum. Hon vet dock inte ens om det än, men jag ska allt överraska henne. Vi ska gråta floder och krama om varandra och sedan gråta lite till. Jepp.

Nu får jag ta och skynda mig, ser att klockan inte väntar utan bara tickar vidare. Snart kommer min telefon ringa och jag kommer höra en arg Madde i luren. Woooppssii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0