Visst Du Kan Skratta Och Låtsas Som Ingenting, Men Jag Vet Allt Om Dig - För Du Har Varit Min


''Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you can't have a rainbow without a little rain.''
Langar fjortisbild från Stockholm så blir alla glada.
Solen sa godmorgon till mig idag och jag låg kvar i sängen sisådär en halvtimma eller två. Har packat fotbollsväskan och knaprat i mig alla möjliga sorters piller och tabletter för att orka med matchen. Anna kom in till mig i morse när jag var som tröttast och gjorde grimarser med mitt ansikte, ''varför är du så jobbig?'' frågade jag henne och fick tillbaka ''äh chilla, I was born this way''. Kunde inte hålla mig för skratt för hon är så klockren den människan. Efter matchen sedan kommer en liten del av släkten hit för att fira kråkan som fyller 13 nästa vecka. ''Shiiit du blir ju tonåring!'' sa jag till henne förut, ''Jaha, vadå då? Det är ju du med.'' var svaret jag fick tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0