Vill Du Ligga Med Mig Då?


''om jag lyssnar när du pratar, inte talar om mig själv. om jag säger du är vacker, men att det spelar ingen roll, för skönhet finns inom oss. om jag alltid håller med dig, fast jag tycker du har fel. om jag låtsas att jag bryr mig när du köper nya skor. om jag skrattar på rätt ställe, fast du inte är så kul.''
Så vad har hänt denna fredag då? Inte mycket alls. Hanna cyklade hem, min och Saras övertalningsteknink för att få henne stanna kvar fungerade inte så bra. Vi deppade framför tv:n tills det att Klangh kom och livade upp huset. Vi klantade runt på studsmattan och jag levde i nuet i stället för i en annan tid. Efter det att båda tjejerna övergivit mig satt jag och pratade med Anna ett tag innan dess att jag flydde upp på mitt rum där jag nu sitter med bra musik. Ska strax gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon. Det luktar sådär match mot Skepplanda. Vi ska slå dom, finns inga om eller men. Vi ska. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0