SATURDAY is another word for freedom and happiness


''When I was 5 years old, my mom always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down ''happy''. They told me I didn't understand the assignment. I told them they didn't understand life.''
Godmorgon lördag. 11:30 slog jag upp mina ögon och de första som landade i mitt huvud var minnena från gårdagen. Veronica är kärlek. Har legat i min säng ungefär halva morgonen och läst i min svenskabok, har även hunnit med att ta mig en dusch och nu sitter jag nyduschad och ska leta fram några kläder. Om en timma åker vi till Trollhättan för att fira Marcus som blir sju. Slänger även upp bild från 2009(?) då jag var i Skåne. Great

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0