Plågar Mig Själv En Minut Eller Två


''Ett enda namn som virvlar runt i mitt huvud. Jag hade velat gå hand i hand med honom i vinter på Stockholms alla gator, se hans andetag i luften och få varma kyssar som skulle smälta snödropparna som landat på mina läppar. I sommar skulle jag vilja ligga på någon strand och se hur solen lös på honom och känna lyckan i hela kroppen då han bara var min. Jag skulle vilja se på honom hela tiden. Hans röst ekar i mitt huvud.
Han skulle inte kunna göra mig hel igen. Men jag svär på att när han kysser mig är jag högt över molnen och ingenting annat spelar någon roll. Jag tror jag blir hög på hans kärlek.''

Och du undrar vem, som kysser honom nu. Och du undrar vem, om inte du.

Kommentarer
Postat av: sara

hej ebba :D

2011-05-26 @ 17:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0