One Of Us

Varför går söndagar alltid så fort? Har söndagsångest. Anyway så åkte jag och mamma fram till Edet förut där vi köpte superfina blommor till mormor. Så superfina att jag köpte en bukett till mamma också. Åkte hem, myste och pussades med Bendji lite snabbt och sedan drog jag ner till Elin och Ida. Vi kollade på Tjenare Kungen och hade det mysigt, sedan åkte jag upp till mormor och åt jordgubbstårta. Jag som aldrig äter tårta annars var tvungen att smaka eftersom den var hjärtformad. Hm.. Sedan vart det bus med Sebastian och Nicholas nere i källaren. Har varit hemma sisådär en eller två timmar nu. Har hunnit med lite plugg så är klar med engelskainlämningen vilket känns gött, nu ska jag sätta mig med SO:n en stund och sedan ta mig en go dusch.

Kommentarer
Postat av: sara

hejsan ebba! :)

2011-05-29 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0