MEAN


Annars då? Min dag har varit skit. Ingenting har gått som planerat och jag har varit seg och på dåligt humör. Pallrade mig som sagt hem till Elin och Ida efter skolan, fick mig en del skratt och det var skönt att få slappna av och bara skratta. Vi låg i Elins säng och råpluggade och sedan när jag tröttnade på det gick jag ner i källaren och kollade på Beck med Ida. Sedan satt vi och kollade på en jätte ledsam film som är för typ treåringar, men jag kände att jag behövde gråta ut klumpen jag haft i halsen hela dagen så där satt vi. Tyvärr han vi aldrig se klart så vi ska fortsätta någon annan dag. Förresten misshandlade en viss Madelene mig idag så nu haltar jag runt igen, känns ju sådär. Men jag fick ju i alla fall skratta lite så det var det allt värt (trots att jag knappt kan sitta ner nu för det gör så jäääääävla ont). Nu hade jag tänkt att jag skulle duscha och hinna plugga lite innan House börjar så jag får sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0