I Don't Know What I'm Waiting For. (Yes I Do, I'm Waiting For You)

Ville bara meddela det att jag och mina fina vänner dvs Hanna, Sara, Philip, Mattias, Kevin & Linus kommer vara med i Rapport på söndag. Inte helt fel alltså!
Jag har dessutom klarat av utvecklingssamtalet och det går rätt bra för mig just nu trotts tröttheten. VG i bild hade jag ju inte förväntat mig men där ser man! Nyss hemkommen och nu ska jag mysa ner mig i sängen med OC.
Har blivit smått beroende men det klagar ju ingen på så helt okej faktiskt! Ska försöka klämma in lite plugg innan dagen är slut också.

I morgon ska jag och Sarisan12 till Trollhättan för lite shopping. Vi är så fräcka så. Vi ska gå och snacka skit hela dagen och slutligen käka donken! Ska försöka klämma in en fika på Espresso House också om jag får med mig Sara dit.. We'll see!

Nu ropar OC på mig så hejsvej! =)
Jag är glad idag vilket märks rätt väl, hehehe! PUSS

Någon helt knäpp bild på mig och Sarisan från någon myskväll. Min knäppa tjej som är vackrast i världen♥


Kommentarer
Postat av: sara

Klat du får med mig till espressohous ;) frapino<3

du är vackrast ebba, love you ! <3<3

2011-05-04 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0