Fredagen den 13

Hur började jag och Sara våran fredag då? Gick till nöjes efter badet och köpte cola och snickers. Helt okej ändå. Gick hem till mig där Hanna väntade på oss och sedan har vi mest degat på mitt rum med paus för den proffsiga måltiden som bestod av köttbullar och makaroner. Nu har tjejerna snattat min säng så där ligger dom och härmar varandra och skrattar. Undrar ibland hur deras huvuden fungerar men dom är perfekt medecin så jag klagar inte.
Mina tankar har gått i högvarv hela dagen och är inte alls rolig att hänga med, tur att dom känner mig så bra att dom vet hur jag fungerar. Jag ska strax slänga på mig nytt smink eftersom de gamla försvann när vi badade, sedan ska vi gå ut. Eller jag ska väll mest släpa dom eftersom dom egentligen inte har några planer på att pallra sig ur min säng. Hur som helst så ska jag ta tummarna ur röven och sätta fart så det blir någonting med denna fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0