Club Turbin


Jag och Hanna taggade till med Red Bull och hög musik och sedan drog vi oss in mot Trollhättan där vi mötte upp Madelene, Amanda, Sara & Malin. Club Turbin då alltså. Helt stört hur mycket fjortisar det var alltså, men vi kopplade bort dom och levde i våran egna värld haha. I början var det bara bra låtar så vi dansade hela tiden, det var sjukt varmt men riktigt skoj! Sedan kom Ison & Fille och ingen av oss tycker dom är speciellt bra så vi passade på att ta lite luft och tjöta med andra människor som var där. Efter uppträdandet var det bara kass musik så vi satt mest i källaren och pratade. Hade en trevlig kväll och nu värker fötterna/benen av all dans men det var det absolut värt!

Kom nyss hem och ögonen går i kors vilken sekund som helst. Är helt slutkörd sen Turbin, det var verkligen knökat med folk så det var sjukt varmt. Lägg på dans i ett varmt rum fullt med människor och ni kan själva förstå hur trött man blir. Sitter helt utmattad i sängen och ska strax sova. Men innan dess hade jag tänkt att kolla på något avsnitt av OC.
I morgon är det skola för min del, ja på en lördag. Det är Öppet Hus och våran klass ska baka i två timmar så det är helt okej ändå! Är ledig på tisdag och onsdag =)
Nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0