Broken Strings


''When I love you and so untrue, I can't even convince myself. When I'm speaking it's the voice of someone else. Oh, it tears me up. I tried to hold on but it hurts too much. I tried to forgive but it's not enough to make it all okay.''
Och jag gick in på planen för att ge allt men jag hade ingenting att ge. Jag spelade väll sisådär tre minuter innan jag kände att jag inte klarade av det. Gick av planen med en stor besvikelse och min hals dödade mig nästan. Fick gå och duscha och byta om och sedan gick jag och satte mig och kollade på resten av matchen med Elin & Ida. 2-2 blev resultatet och det var allt en knepig match, men jag som satt på bänken var allt stolt över mina tjejer som gjorde en bra match. Annars då? Gick ut och träffade Maddison och Lollo en snabbis för att ge Maddison sin present. Hon fyller fjortis idag så det blev en del grattiskramar och annat tjöt. Nu är en liten del av min släkt här för att fira Anna, Mattias och Niclas är och hämtar Marcus och när dom kommer tillbaka är alla här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0