ZzzZZzZzzZz

Har pluggat inprincip hela dagen och det känns som mitt huvud vilken sekund som helst kommer explodera av information. Vid 7 slog tanken mig att jag skulle plugga minst lika mycket i morgon och jag blev så trött på allting så jag somnade. Så jag sov i ungefär 2 timmar innan jag vaknade och insåg att klockan var 9 och jag var tvungen att duscha. Anstränger mig för att resa mig ur sängen och precis när jag kommit upp på benen hör jag hur duschen sätts på och Anna har tagit den före mig. Arg och trött gick jag ner och tog en avokado som tröst, så den har jag precis knökat i mig. Är äckligt mätt och fruktansvärt trött, så så fort Anna är klar ska jag ta mig en snabb dusch och sedan sova (och förhoppningsvis vakna av att någon från skolan ringer och säger att hela dagen har blivit inställt pga vattenläcka eller något sånt). Hm, ja ungefär så känns det nu. Kommer inte blogga något mer idag så nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

Blogg torka? ;)<3

2011-03-11 @ 11:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0