Stockholm i mitt hjärta

Hej på er :D
Känner mig lite off men det händer inte så mycket så det finns helt enkelt ingenting skoj att skriva om. Idag har jag lökat mig här hemma med Hanna. Vi bakade kladdkaka som jag egentligen inte tycker om, men den var faktiskt god! Så vi tjockade i oss lite av det och sedan åkte hon hem. Vet inte vart denna dagen har tagit vägen, kom på nu på kvällen att jag har fruktansvärt mycket att plugga så jag får ta tag i det i morgon före träningen!

Om 4 veckor åker jag till Stockholm och jag är så jäkla taggad! Satt och kollade igenom lite bilder sen jag och Maddison var där och jag längtar så himla mycket! :D Ska vara där i 2 veckor och praoa, jag längtar nästan ihjäl mig haha! Som jag skrivit tidigare så ska jag även träffa min syssling som jag håller på att längta ihjäl mig efter så det kommer bli super :D Det var ungefär 2 år sedan jag träffade honom senast, så det är allt på tiden nu igen!

Denna bilden togs när vi satt på ''Ebbzmaddz-trappan'' som vi kallade det, som ligger typ vid slottet. Precis när jag skulle ta kortet började vi skratta så bilden blev skakig och sne och allt möjligt. Men vi var lika glada för det och knallade vidare och sa hej till sura cyklister.

Nu ska jag hoppa in i duschen, hejsvej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0