It's you. It's always been you.

Har haft en mycket bra dag i skolan trotts att jag varit Halta Lotta. Hanna gick med mig hem efter skolan en snabbis och det enda vi gjorde var att ligga i soffan och dega oss. Mycket trevligt att ha henne här, but every hello ends with a goodbye. Hennes föräldrar kom och plockade upp henne vid 15:20 och nu sitter jag här och badar i min lycka. På grund av att jag är så glad har min ångest inför lägret i helgen försvunnit lite. Men bara lite. Får ont i huvudet av att bara tänka på Gud haha. Tur att jag kommer ha mina fina vänner där, och vi har mycket bra planer så lite taggad är jag allt! Har en hel del att göra så nu får jag ta och sätta fart. See you later alligator ;)


Kommentarer
Postat av: spöket laban

ah men du!!! du behöver inte ha någon ångest alls!! för vi ska ha så jävla kul :D även när dom gör såna lekar som är så tråkiga så man hellre vill gå och skjuta sig själv i huvet... flera gånger om, så ska vi göra det roligt ändå :D<3<3

2011-03-03 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0