I wonder


''Sometimes it's ok to fall.''
Det är egentligen ganska konstigt hur bra man kan må pga av en enda människa. Sara är bra bättre bäst. Hon fick mig att skratta när jag egentligen bara ville gömma mig. Hon fick mig att dra på mig träningskläderna när jag egentligen bara ville skita i allt. My beautiful friend. Sitter just nu och försvinner in bland musiken som kommer ur mina högtalare medans jag väntar på att tiden ska bli 18:40. Snart dags för träning. Inte alls taggad men alla spärrar i mitt huvud lossnar förmodligen när jag väl är på plats och får springa med bollen. Fotboll är underbart.

Kommentarer
Postat av: sara

Du är så underbar ebba!!

så glad att ha dig, älskar dig <3

2011-03-24 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0