Boom Boom Boom

jag är egentligen inte tillbaka från min ''bloggpaus'', tänkte bara säga det att folk borde sluta klaga på att eric saade vann. det är väll klart att han är bra, annars hade han ju aldrig vunnit. blir så trött. swingfly var dock bäst och så är det med den saken :D

för övrigt har jag klippt mig idag, och kvällen tillbringade jag med mina fina tjejer framför melodifestivalen.
sa ju förresten att jag bara skulle vara borta över helgen, men kommer förmodligen inte hinna blogga så mycket i veckan heller eftersom att det är fruktansvärt mycket i skolan just nu. så antingen kommer det inlägg då och då, eller inte alls. nu var det sagt, over and out! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0