SOMMARLOV


''He could been anywhere in the world, but he's here with me, that's good for ego, me and my ego.''
Bjuder på en halvgammal bild eftersom jag inte har haft varken lust eller ork till att ta några nya bilder de senaste. Vet att jag sagt det förr men jag behöver verkligen en paus. Jag är totalt utsliten av allt som har med skola, fotboll och stress att göra. Hade en trevlig dag på Liseberg igår med mina fina vänner, blev väll inte riktigt som vi hoppats men jag var glad i alla fall. Slänger upp bilderna från dagen så fort Sara skickat dom till mig. Idag gick jag upp ur sängen 05:30 utan att klaga. Hade skolavslutning som endast varade en timma och jag var väll mest förvirrad tror jag. Fattade aldrig riktigt att det var slut förrän vi fick våra betyg och dom började duka upp för niorna i uppehållsrummet. Kändes sådär väldigt hemskt och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Nu tar jag i alla fall semester, i morgon mellan 03:00 - 03:30 åker jag och min familj (ink. Ullrika och Julia) till Göteborg för att därifrån lämna Sverige. 06:50 lyfter vårat plan mot Turkiet och det lär ta cirkus fyra timmar, sedan tar det ytterligare två timmar med buss till hotellet. Kommer bli en lång dag men jag klagar inte. Kommer hem igen den 23:e så vi hörs då, jag kommer alltså inte blogga någonting i Turkiet. Ska inte vara inne på datorn alls förutom den 22:e då Hanna och Elin fyller år. Ha de bra nu mina fina så hörs vi när jag kommer hem♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0