Gamla bilder på mig forts.


När jag fyllde 13(?) och MJ precis hade dött så jag gick runt med ett armband som det stog ''KING OF POP'' på för att hedra honom, haha. Jag som inte ens tyckte han var bra.. knäpp.

Efter Johan Palms konsert i K-stad då jag fick tag i burken som Johan druckit ur. Svävade på moln i flera veckor efter det och har faktiskt fortfarande kvar burken haha.

I Skåne någon gång

Innan Johans konsert. Lycklig tjej

Suddig bild från det att jag bodde i Trollhättan i en vecka. 2009

också från Trollhättan

Precis innan det att jag åkte iväg till Skåne för att spela Eskilscupen. Hade på mig min älskade tröja som jag köpt på Fallens haha

Haha snyggt. Kvällen då jag och Maddison sov i husvagnen för att vi skulle till Göteborg dagen efter på en av Johans konserter

Innan någon Johan-konsert med Johan-tröja och Johan-hårband. Vadå besatt?

<3

Hahahahaha herregud...

Någon dag då jag fått för mig för att sminka mig och fota

Första timmen som brunhårig! 2009

I skolan någon gång

Fråga inte ens

I mitt vackra Stockholm

Någon dag hemma hos Madelene

Åh vad jag saknar de håret!

Kan inte fatta att jag ens lägger upp vissa av dessa bilderna, tur att jag lyssnar på bra musik och blir lite extra snäll och inte orkar bry mig så mycket.
Fortsätter någon annan gång, nu sticker jag i väg till Trollhättan på middag!

Kommentarer
Postat av: sara

åh, nu när jag ser ditt bruna hår tycker jag du ska färga det så igen! as fin var du ju i det! :)

jag tyckte att du skulle färga ditt hår blont igen,

men nu när jag ser ditt bruna hår! omg jätte fint var det ju ebbaröv! :D<3

2011-06-11 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0