Bilder

Min resväska står fortfarande tom då jag lider av packångest och gråter bara jag kollar på väskan.
Får lite smått damp på mig själv men i stället för att sitta på golvet och kasta mördarblickar mot packlistan (som egentligen är till för att hjälpa mig att inte få ångest..) så tänkte jag att jag kunde slänga upp bilderna från middagen i Trollhättan. Lovade visst att jag skulle lägga upp dom så fort Anna skickade dom. Detta har fortfarande inte hänt då min lillasyster förmodligen är världshistoriens segaste människa, så jag blev illa tvungen att ta dom från hennes blogg. Därav storleken på bilderna.











Jag frös så jag gick runt med pappas alldeles förstora tröja. Därför såg jag lite ut som en bonde med mina slitna kläder och ruffsiga hår. Är ju helt okej att bo på landet ändå. Man kan gå runt lite hur man vill. Hur som helst så var det en trevlig kväll med trevligt folk och god mat. Hästarna var lika snälla, busiga och söta som vanligt och vi smälte lite när vi stod där och myste med dom. Underbart.

Detta var det sista från mig på en vecka. Nu ska jag inte uppdatera mer utan ta tag i den jävla packningen så det blir klart någon gång. Åååhh. Hoppar inte ångesten har ihjäl mig nu för det hade ju varit synd. Hörs om en vecka mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0