26 juni 2011

Godmorgon! Jag vaknade upp med lite smått huvudvärk idag så jag låg i soffan hela morgonen och funderade på om jag skulle sova bort hela dagen eller inte. Nu känns allt bättre och jag har planerat lite planer inför dagen! Ska fixa mig lite snabbt och sedan baka bullar. Sedan kommer mina tjejer hit och vi ska fira lite smått (eftersom jag fyller år i morgon) och om vädret håller i sig blir förmodligen planerna så att vi drar och badar. Mysigt! Nu ska jag sätta fart så jag är klar när dom kommer ;) Hörs sen!

Slänger upp några söta (och suddiga) bilder på tjejerna från någon myskväll i vintras :D
Min fina Lollo

Hannisen och Klanghen!

Super-snälla -silver-sara som gömmer sig lite smått under chipsfilten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0