Vettigt, ovettigt och annat trams

Hur trött jag är på en skala 1-10? 7 kanske.. Ligger i sängen och har hundra tankar i huvudet. Den vettiga och den ovettiga sidan hos mig har en konservation i mitt huvud.
Ovettig: Varför ligger jag här när det är Wallander på tv!?
Vettig: För att du har knappt sovit någonting alls på lovet, och i morgon är det skola.
O: Jaha!? Det är ju Wallander på tv!!
V: Sov i stället så du orkar upp i morgon bitti när klockan ringer.
Ungefär så låter det..hm. Om det hade varit lov nästa vecka (i morgon till söndag alltså) i stället hade jag ju kunnat kolla på Wallander nu. Men nä, våran efterblivna skola har lov en vecka tidigare än alla andra. Smart!!! Not. Nä, nu ska jag sova. (Den vettiga sidan vann alltså)

Kolla vad mysigt det ser ut!! Fast nej. Mina dåliga webbkamera förstör hela synen. sssssnark. Men Robert är ju där i alla fall. Finaste Robert som vakar över mig när jag sover. Hehe (kul att man ser mycket av honom också, ebba!)

Kände att det var ett tag sen jag la upp en bild på mig själv. Så jag tog en bild som inte alls blev bra och var tvungen att redigera. suck suck suck. Gjorde några söta små hjärtan också som symboliserar hur mycket jag älskar kvalitén på min webbkamera<3<3 Kärlek. Not. Arrrgh.

Godnatt fina läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0