Soulmate

Hej på er! :)
Madde och Sara följde med mig hem efter skolan för att plugga. Blev inget plugg alls (inte det minsta förvånad). I stället satt vi halva dagen och ringde runt till halva Stockholm för att leta prao till Madde. Tror vi har fixat någonting nu, inte säkert men vi hoppas! Sara åkte hem efter ungefär 2 timmar och då har jag och Madde mest degat oss. Var riktigt mysigt att ha en hel kväll med min fina tjej när det bara var hon och jag. Vi har så sällan sånna kvällar nu för tiden, så när det väl händer är det super! Vi låg mest i min säng och skrattade, bet varandra, kittlade varandra och andra knäppa saker som vi brukar göra. Jag är så glad att jag har henne, min fina Madelene.

Jag älskar dig så himla mycket mitt fina hjärta♥♥

Nu ska jag sätta fart med engelskaglosorna som jag har tills i morgon, sedan ska jag ta mig en snabb dusch innan jag går och lägger mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0