Snöstorm

Hej på er :D
Dagen har faktiskt gått ovanligt fort, klarade mig igenom både slöjden, tyskan och idrotten ;)
Jag, Klangh, Elin & Madde höll på att fastna i skolan. Vi gick och gick och gick för att komma hem men kom ingen vart. Varför? JO FÖR DET ÄR SNÖSTORM UTE. Skulle inte snön försvinna nu? Det ska ju vara vår!! Efter många om och men är jag äntligen hemma och ska strax börja städa. Senare ikväll blir det en mycket efterlängtad träning :) Förresten är det ju lov nu!! Ska förmodligen upp tidigt i morgon ändå och åka till Trollhättan.. men bättre det än att gå till skolan ;) Nu får jag sätta fart, hoppas ni får en bra fredageftermiddag/kväll :D
(Förresten lovade jag Dennis att skriva om honom så nu när jag har nämnt honom hoppas jag att han blir nöjd..)
Hörs sen!♥

Ungefär så här ser det ut utanför mitt fönster just nu.. Fast värre. Mycket värre. Hat hat hat.
(Bilden är tagen i Gävle, tror jag, bara så ni vet ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0