''Jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag''

Jag är så himla stressad, har inte ens packat hälften av allt jag ska ha med mig och strax måste jag åka till träningen! Ska upp vid 5 i morgon bitti så hade tänkt att gå och lägga mig i god tid, men det sket sig när träningen började så sent. ''Ja, men då får jag väll vara klar med packningen när jag kommer hem så det bara är att hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig.'' tänkte jag då och så blev det ju med det. Det finns ingen chans i världen att jag kommer hinna packa klart innan träningen så ja, ni vet vad jag kommer pyssla med halva natten. Suck.. får väll sova i bilen och på båten i morgon. Har i alla fall lyckats rota fram batterier till min kamera så jag ska ta massor av kort! :D

Nu ska jag alldeles strax åka så får ta och sätta fart och fixa vattenflaska och leta fram mina skor.
För att sprida lite lugn och sommarkänsla över detta stressiga inlägg bjuder jag på en härlig sommarbild från soliga Rhodos! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0